perjantai 6. maaliskuuta 2015

Perjantai ja kaikki hyvin


Soitin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni ihan oikeiden töiden perään. Käteni vapisivat niin holtittomasti että luuri hakkasi korvaani, eikä sähköpostiosoitteen kirjoittaminen muistiin ollut onnistua laisinkaan. Lähetin koulussa tehdyn portfolion ja nyt ei sitten voi enää kuin odottaa. Vaikken nyt paikkaa saisikaan niin pakko myöntää että moinen tilaisuus kävi hyvin harjoittelusta. Ainakin opin että aina olisi hyvä olla päivitetty portfolio valmiina ja että etukäteen harjoittelu helpottaa puhelun tekemistä huomattavasti. Vielä kun oppisin jännityksestä huolimatta lopettamaan änkytyksen ja sen koomisen nopean pikkuoravapuheen. Olen ylpeä itsestäni, vielä vuosi sitten olisin jättänyt soittamatta, koska ''ei ne minunlaista sinne kuitenkaan halua.''

O
len hiljakseen tullut sellaiseen lopputulokseen, että säännöllinen jumppaaminen on tehnyt ihmeitä itsetunnolleni. Tietysti siihen on varmasti vaikuttanut moni muukin asia, mutta etupäässä viihdyn kropassani paremmin kuin koskaan ennen ja tunnen sen olevan peräti hyvännäköinen. En ole ennen tajunnutkaan miten kapea vyötärö tai nätit vatsalihakset minulla onkaan! Tuntuu hyvältä kerrankin todeta häpeilemättä ääneen että kyllä mä olenkin okei ja kyllä mä pärjään.

7 kommenttia:

  1. Töistä on kyllä jotenkin aina niin kamalaa soitella! Olen viime aikoina leikitellyt ajatuksella, että pitäisi harjoituksen vuoksi soitella sellaisten paikkojen perään, joihin ei halua ja vaikka ihan eri alaltakin. Ei varmaan sitten jännittäisi niin paljoa kun olisi tottunut hankaliinkin tilanteisiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta maar! Oon niin kauhean surkea soittelemaan edes kavereille, joten viralliset puhelut jos mitkä ovat oikein extrakamalia : D Mulle jäi vähän sellainen fiilis että pölötin hermostuksissani vastapuolen pyörryksiin enkä antanut lainkaan suunvuoroa.

      Poista
  2. Apua, miten soma kissatyttö kuvassa onkaan! Jostain syystä mulle tulee assosiaatio susta Kissojen valtakuntaan, senkin söpöpää. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa kiitos ;_; Muuttaisin kyllä mielelläni Kissojen valtakuntaan, menolippu sinne kiitos!

      Poista
  3. Silmäsi ovat jotenkin kovin suruiset, mutta ehkä se vain kaunistaa sinua entisestään. :) Mullekin tuli kyllä heti mieleen Kissojen valtakunnan se tyttö, kun edellä siitä kommentoitiin. >^.^<

    Ps. Onko sinulla instagramissa kuvia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos! Mulla oli instagrammissa tili, mutta armas lumiani ei suostunut lisäämään sinne kuvia kirveelläkään D: Teen kyllä uuden sitten joskus kun/jos
      a) lumiassakin toimii insta tai
      b) lumiani räjähtää ja saan ostaa uuden kännykän

      Poista
  4. Ootpas sulonen! :* Ja ittelläkin on kamala jännitys jos pitää töihin soittaa, siksi käyn mieluummin paikan päällä kun puhelimessa on niin vaikea puhua. :'D

    VastaaPoista